Näin ensi kertaa palvelua käyttäneenä kaikki sujui oikein mallikkaasti ja osasin ohjeiden perusteella käyttää palvelua. Joitain kehittämiskohteita tuli kuitenkin mieleen: Varausta tehdessäni varaussivu ei oikein meinannut pysyä kasassa. Varaussivulla oleva kartta sekoili ja ei aina näyttänyt sitä autoa, jonka tietoja katselin. Lisäksi varausta tehdessä inforuutujen (i) tekstit eivät aina tulleet näkyviin, vaan jäivät muiden elementtien alle. Varauksen aikana ja ennen sitä tuli useita sähköposteja ja tekstiviestejä ja lopulta menin sekaisin, että missä mikäkin tieto/ohje oli. Eli näiden vähentämistä voisi miettiä. Esim yksi pidempi sähköposti, jossa on kaikki oleellinen tieto ja linkit ja sitten tekstari, josta löytyy linkki ovien avaamiseen. Poikkeustilanteista (varauksen jatkaminen, lisäkilometrit, palautuspaikan siirto jne) ohjeet voisivat olla selkeämmät. Nyt sain näistä ristiriitaista tietoa. Toisaalta neuvottiin laittamaan tekstaria ja toisaalta viestiä varaussivun kautta jne. Lisäksi nettisivuilla ohjeet saattoivat olla vielä eri tavalla. Eli näihin selkeyttä, yhteenpaikkaan ja yhdenmukaisesti. Nyt myös huomasin, että palauteruutuun saa kirjoittaa vain 1500 merkkiä. Nyt teiltä jää osa palautteestani saamatta, koska en jaksa täyttää lomaketta uudestaan.