Reklamaatiot ja polttoainereklamaatiot

 

Kaikki reklaamaatiot on tehtävä m.24rent.fi-sivuston kautta.

Kirjaudu m.24rent.fi-sivustolle sillä puhelinnumerolla, jota käytit varauksessa. Saat PIN-koodin tekstiviestinä.

Valitse se varauksesi, jota reklamaatiosi koskee ja paina Ota yhteyttä -painiketta. Katso kuvat alla.

Huomioithan, että reklamaatioiden keskimääräinen käsittelyaika on tällä hetkellä 10 – 20 arkipäivää.

Pyrimme käsittelemään kaikki reklamaatiot mahdollisimman nopeasti.

Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan m.24rent.fi-sivustolle, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen reklamaatiot@24rent.fi

Huomaa kuitenkin, että käsittelyajat sähköpostitse tehdyissä reklamaatioissa ovat huomattavasti pidempiä kuin m.24rent.fi-sivuston kautta tehdyissä. Tämä johtuu siitä, että m.24rent.fi-sivuston kautta tehty reklamaatio kohdistuu suoraan oikeaan varaajaan ja varaukseen. Sähköpostitse saapuvissa reklamaatioissa reklamaatioiden kohdistus varauksiin on tehtävä manuaalisesti.