Reklamaatiot ja polttoainereklamaatiot
Kaikki reklaamaatiot on tehtävä m.24rent.fi-sivuston kautta.
Kirjaudu m.24rent.fi-sivustolle sillä puhelinnumerolla, jota käytit varauksessa. Saat PIN-koodin tekstiviestinä.
Valitse se varauksesi, jota reklamaatiosi koskee ja paina Ota yhteyttä -painiketta. Katso kuvat alla.
Huomioithan, että reklamaatioiden keskimääräinen käsittelyaika on tällä hetkellä 10 – 20 arkipäivää.
Pyrimme käsittelemään kaikki reklamaatiot mahdollisimman nopeasti.
![reklamaatio-1](https://www.24rent.fi/wp-content/uploads/2023/02/reklamaatio-1.jpg)
![reklamaatio-2](https://www.24rent.fi/wp-content/uploads/2023/02/reklamaatio-2.jpg)
![reklamaatio-3](https://www.24rent.fi/wp-content/uploads/2023/02/reklamaatio-3.jpg)
![reklamaatio-4](https://www.24rent.fi/wp-content/uploads/2023/02/reklamaatio-4.jpg)
Jos et jostain syystä pääse kirjautumaan m.24rent.fi-sivustolle, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen reklamaatiot@24rent.fi
Huomaa kuitenkin, että käsittelyajat sähköpostitse tehdyissä reklamaatioissa ovat huomattavasti pidempiä kuin m.24rent.fi-sivuston kautta tehdyissä. Tämä johtuu siitä, että m.24rent.fi-sivuston kautta tehty reklamaatio kohdistuu suoraan oikeaan varaajaan ja varaukseen. Sähköpostitse saapuvissa reklamaatioissa reklamaatioiden kohdistus varauksiin on tehtävä manuaalisesti.